کارینو » بلاگ » تخفیف ثبت نام زبان انگلیسی ویژه شعبه بهشتی

تخفیف ثبت نام زبان انگلیسی ویژه شعبه بهشتی

۳۰ % تخفیف ثبت نام زبان انگلیسی ویژه افتتاحیه شعبه بهشتی تنها تا ۹۸/۷/۱۵ :
 

با توجه به گسترش و رشد بی رویه انواع آموزشگاه زبان و موسسات آموزش زبان انگلیسی در سطح کشور که گاه دیده می شود خروجی های مناسبی نداشته و منطبق با معیارها و استانداردهای آموزشی در این زمینه نمی باشد.

 

از همین رو شناخت آموزشگاه زبان و موسساتی که در این زمینه بتوانند کیفیت آموزشی لازم را ارائه دهند یکی از نکاتی است که متقاضیان یادگیری زبان انگلیسی لازم است تا در ان زمینه اطلاعات جامع و مناسبی داشته باشند.
 

یک آموزشگاه زبان معتبر، از استادان خوب استفاده می‌کند.

تسلط داشتن بر یک زبان و حتی زبان مادرزادی، معیار مناسبی برای انتخاب نیست. برای مثال همه ما ایرانیان تسلط کامل بر زبان فارسی داریم که زبان مادری ماست. آیا همه ما می توانیم استاد زبان فارسی شویم و به افراد خارجی، زبان فارسی را به خوبی آموزش دهیم؟

قطعا این طور نیست.

در یک آموزشگاه زبان معتبر، باید میزان محبوبیت و رضایت از عملکرد استادان و مشاوران، به صورت نظر سنجی های دوره ای از زبان آموزان انجام شود تا هم معیاری برای سنجش و کارآمدی اساتید چه از لحاظ سطح علمی و چه از جهت مهارت تدریس و اخلاق بوده و هم ابزاری برای بالا نگه داشتن سطح آموزشی موسسه باشد.

 

آموزشگاه زبان کارینو به عنوان بهترین موسسه زبان انگلیسی با دو شعبه در تهران ، از ابتدای کار خود بالا بودن استانداردهای آموزشی را در اولویت‌های اصلی خود قرار داده است.

یک زبان آموز باید آگاه باشد که یک استاد زبان شیفته رشد و پیشرفت اوست و تنها دغدغه اش در کلاس زبان، تدریس و آموزش کارآمد است. موسسات و مدیران آموزشگاه های زبان باید استادانی را جذب کنند که بیش از هر چیز، شغل تدریس زبان را با قلب و جان خود انتخاب کرده باشند، تا بتوانند تمام علم و مهارت خود را در جهت علاقه مند کردن زبان آموزان در کلاس به کار ببرند و جذابیت کلاس را به حدی افزایش دهند که تمامی زبان آموزان را به طور کامل برای ساعاتی از دغدغه های روزمره جدا کرده و حواسشان تنها به موضوع مورد یادگیری باشد.

 

در انتخاب یک آموزشگاه زبان معتبر، به تجربه یادگیری توجه داشته باشید!

در یک محیط آموزشی دانش پذیران باید امکان تجربه و سعی و خطا داشته باشند. محیط آموزشی استاندارد محیطی است که به دانشجو میدان تمرین و استفاده از نتایج استنباط و تحلیل خود را بدهد، زیرا یادگیری به معنی حفظ کردن پیش فرض ها و درک تئوری ها و نظرات استادان کاملا اشتباه است.

 استادان نیز باید در هر مبحث امکان داشتن تجربیات محسوسی را در اختیار دانشجویان قرار دهند تا دانشجو خود را به عنوان کاشف حقیقت شناخته و از تلاش خود احساس پیروزی و رضامندی داشته باشد. در یادگیری مطالب، حس کردن آن مبحث با حواس پنجگانه و خاطره سازی است که مطلب را به خوبی منتقل و در ذهن مخاطب ماندگار می‌کند.

این کار نیازی به ابزارها و امکانات پیچیده ندارد! بلکه وجود نوعی سیستم  آموزشی استاندارد کافی است!

به سیستم ارزشیابی آموزشگاه زبان توجه کنید!

آزمون ها در یک آموزشگاه زبان معتبر به هیچ وجه استرس آفرین نیستند. طبق استانداردهای بین المللی، امتحان های میان دوره باید با امکان مراجعه به جزوات آموزشی یا Open Book برگزار شوند. ارائه پروژه های مهیج و مورد علاقه هر فرد به او در غالب سخنرانی یا کنفرانس (Lecture) در طول ترم به جای امتحانات استرس زا و سنگین و پرحجم آخر ترم بسیار مفیدتر خواهد بود و نتایج آن به خصوص در پیشرفت زبان آموزان از این طریق به مراتب بیشتر و بهتر از روش های دیگر می‌شود.

در انتها شما به راحتی با چند سوال منطقی می توانید یک آموزشگاه زبان را محک بزنید:

_ بپرسید شرایط تدریس و انتخاب استادان در آن آموزشگاه چیست؟

 بدیهی است هر چقدر انتخاب دقیق تر و اصولی تر باشد. نشان از آموزشگاهی با کیفیت تر دارد.

_ از آموزشگاه بپرسید چند زبان را تدریس می کنید ؟

در موسسه زبان کارینو با بیش ار ۱۵ دپارتمان تخصصی اموزش زبان به راحتی تمام نیاز زبان اموزان به اموزش تامین میشود و هر دپارتمان با کنترل و نظارت مستقیم سوپروایزرها اداره میشود

 

همواره یکی از رویه های آموزشگاه زبان کارینو  نیز همین امر چند زبانه بودن است. به جرات می توان گفت آموزشگاه زبان کارینو بهترین کادر شامل اساتید سوپروایزرها مدیریت داخلی مشاوران و پرسنل دارا بوده که موجب موفقیت چشمگیر و روزافزون آن شده است.

در بسیاری موارد عدم شناخت موسسات مربوطه که تحت عناوین مختلف ایجاد شده و در این زمینه فعالیت دارند مشکلاتی را برای زبان آموزان به وجود آورده است. در این مطلب سعی ما بر این بوده است تا بتوانیم آموزشگاه های برجسته را در این زمینه به شما معرفی کرده و انتخاب را به شما واگذار کنیم.

 

از همین رو و به منظور آشنایی بیشتر شما با آموزشگاه هایی که به طور اختصاصی در خصوص آموزش زبان انگلیسی فعالیت دارند سعی کرده ایم تا مطالب جامع و مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. پیشنهاد می کنیم در صورتی که تمایل دارید تا در این زمینه اطلاعاتی کسب کنید در ادامه این مطلب نیز ما را همراهی بفرمایید.

 

معیارهای تعیین آموزشگاه زبان معتبر

 

آموزش زبان انگلیسی و سایر زبان های برجسته جهان اهمیت خاصی در سطح بین المللی دارد و امروزه غیر از کشور ما ایران سایر نقاط جهان نیز از این نوع آموزش به روش های مختلفی استفاده می کنند.

 

هر چند متدها و شیوه های آموزش زبان انگلیسی از یک کشور تا کشور دیگر با توجه به نوع محتوا و نیز مبانی و منابع آموزشی می تواند متفاوت باشد با این همه هر یک از آنها در یک نقطه اشتراک دارند و آن رعایت نظام مندی و استانداردهای کیفی آموزش زبان انگلیسی می باشد.

 

آموزش به زبان مدرنیته

 

در ایران نیز همپای سایر کشورهای جهان مراکز و آموزشگاه های مختلفی به آموزش و تدریس زبان انگلیسی و سایر زبان ها می پردازند که در مقایسه با یکدیگر در رده های کیفی متفاوتی قرار می گیرند.

 

برای انتخاب آموزشگاه زبان معتبری که قادر باشد از یک سو پاسخگوی نیازهای شما باشد و از طرف دیگر با معیارهای جهانی مطابقت داشته باشد به بررسی رزومه ی درخشان موسسه زبان های خارجه کارینو به عنوان بهترین موسسه سطح کشور می پردازیم.

 

روش های لابراتواری یا شیوه های مدرن؟

 

در گذشته یکی از روش های مورد استفاده  در هر موسسه یا آموزشگاه زبان استفاده از  روش لابراتواری بود. بدین معنی که زبان آموز به صورت حضوری پشت یک میز و بدون دسترسی به سایر حاضرین در دوره در کلاس شرکت می کرد و با استفاده از گوشی و یک رایانه در دوره های زبان شرکت می کرد.

 

این روش هم شیوه روش های  آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه ها بود که با معایب مختلفی از جمله صرف زمان و حضور مرتب در این دوره ها همراه بود.

 

هر چند از این روش هنوز هم در برخی از آموزشگاه ها هم در مکالمه و هم در سطوح مختلف دیگر از آن بهره می گیرند ولی به تدریج شیوه های دیگری از قبیل آموزش مجازی و یا کنفرانس های اینترنتی به شکل ویدئو کنفرانس جایگزین این روش شده است که می تواند  بازدهی و تاثیر بیشتری از هر نظر بر زبان آموز داشته باشد که در موسسه زبان های خارجه کارینو با توجه به درخواست بسیار زیاد علاقمندان در سایر شهرها موسسه کارینو اقدام به برگزاری کلاس های انلاین بدون محدودیت در اموزش با بالاترین کیفیت کرده است.

بر طبق تعاریف و کاربردهای جدیدی که برای آموزشگاه های زبان انگلیسی و نوع آموزش زبان آموز تعریف شده است زبان آموز می تواند ضمن آشنایی با لهجه های مختلف زبان انگلیسی همچنین در انتخاب نوع و شیوه های تدریس و فراگیری زبان انگلیسی نیز با محدودیتی مواجه نبوده و می تواند از بین روش های مختلفی که به منظور آموزش زبان انگلیسی به کار می روند هر کدام را که تمایل داشته باشد برگزیند.

 

 

آشنایی با آموزشگاه های معتبر ایران در زمینه آموزش زبان انگلیسی

 

به طور کلی معیارها و ملاک هایی که موجب می شود تا آموزشگاه کارینو به عنوان یکی از بهترین مراکز آموزش زبان انگلیسی در سطح کشور شناخته شوند استفاده از تجارب اساتید برجسته و خوشنام در این زمینه می باشد.

 

همچنین اموزشگاه زبان کارینو به عنوان بهترین موسسه زبان در سال ۹۸ به نوعی پشتیبانی زبان آموز را از همان مراحل مقدماتی تا پایان دوره های پیشرفته به روش های مختلفی انجام می دهند. این روش ها شامل پیگیری های تلفنی یا اینترنتی و نظارت بر روند آموزش زبان انگلیسی و پیشرفت های زبان آموز در این زمینه می باشد.

کارینو بهترین موسسه زبان سال ۹۸:

آموزشگاه زبان کارینو در شرق تهران و محدوده‌ی تهرانپارس واقع شده است. شعبه‌ی دوم کارینو نیز در عباس آباد است که در ادامه‌ی همین متن میتوانید آدرس آن را مشاهده کنید. این مرکز به پاس فعالیت‌های حرفه‌ای خود در سال ۹۸ از سوی استاد سلام جایزه‌ی بهترین آموزشگاه زبان ایران را اخذ کرد تا سندی باشد بر اقدامات صحیح آنها، در طول بیش از یک دهه‌ی گذشته.
این موسسه دارای ۱۵ دپارتمان تخصصی برای بزرگسالان و ۱۰ دپارتمان برای کودکان است تا همه‌ی علاقه‌مندان به زبان‌آموزی را تحت پوشش گرفته و آنها را در جهت ارتقای دانش زبان هدایت کند. فضای آموزشگاه زبان کارینو به‌صورت حرفه‌ای طراحی شده و اساتید و پرسنل مجموعه همگی تلاش دارند تا بهترین خدمات را به مخاطبین ارائه دهند.
زبان‌های خاص دنیا با کمک اساتید کاربلد و یا native چینی، سوئدی، پرتقالی، روسی، ایتالیایی، اسپانیایی، هلندی، دانمارکی، کره‌ای، ژاپنی و غیره در این موسسه برگزار می‌شود تا بتوانند هرگونه نیاز به یادگیری زبان‌های زنده‌ی دنیا را مرتفع سازند. کارینو برای تمامی افراد در هنگام ثبت‌نام جلسه‌ی تعیین سطح و مشاوره‌ی فردی و رایگان برگزار می‌کند و به سوالات زبان‌آموزان پاسخ می‌دهد.
فروشگاه اینترنتی کارینو نیز از دیگر خدمات آنهاست که به فروش کتاب‌های زبان کاربردی و مشهور، لوح‌های فشرده و حتی کتاب‌های کمیاب می‌پردازد. برگزاری کلاس‌های ویژه‌ی مکالمه و آمادگی آزمون‌های بین‌المللی مثل آیلتس و تافل و غیره، برای زبان‌های مختلف نیز در موسسه کارینو تدارک دیده شده است.

منابع آموزشی

زبان انگلیسی خردسال، کودکان و نوجوانان: کتاب های First Friends و Family and Friends
زبان انگلیسی جوانان و بزرگسالان: کتاب American English File
زبان آلمانی: کتاب Menschen
زبان اسپانیایی: کتاب Nuevo Prisma
زبان ایتالیایی: کتاب Nuovo Espresso
زبان ترکی استانبولی: کتاب های Yeni HITIT
زبان چینی: کتاب چینی محاوره ای
زبان عربی: کتاب صدی الحیاه
زبان روسی: کتاب راه روسیه

شعبه‌ها

شعبه ۱: تهران، فلکه ی اول تهرانپارس، انتهای ۱۴۸ شرقی، نرسیده به ۱۲۱، پلاک ۴
شعبه ۲: تهران، خیابان بهشتی، تقاطع عباس آباد و شریعتی، جنب مترو قدوسی، پلاک ۵

 

فعالیت‌ها

  • برگزاری بزرگترین سمینار رایگان زبان انگلیسی در شرق تهران
  • برگزاری دوره‌های آمادگی آزمون‌های بین‌المللی زبان
  • کلاس‌های مکالمه برای تمام زبان‌ها
  • برگزاری آزمون آزمایشی Mock
  • انجام آزمون‌های گوته
  • مشاوره برای اعزام دانشجو و نیروی کار به خارج از کشور
  • تورهای یک یا چندروزه با هدف تقویت مکالمه

امروزه با توجه به کمبود وقت برای مطالعه و شرکت کردن در کلاس ها ی زبان های زبان بهترین راه برای انتخاب بهترنی موسسه ی زبان انگلیسی انتخاب کردن مرکزی است که بتواند با توجه به نیاز های مختلف زبان اموزان ( مکالمه ویژه سفر ، مکالمه ویژه محل کار ، گرامر و…) کلاس های متنوعی با اهداف اموزشی منطبق بر نیاز افراد مختلف در کوتاهترین زمان ممکن برگزار نماید ف موسسه ی زبان کارینو با دو شعبه در مرکز و شرق تهران به شما عزیزان کمک خواهد کرد که با رهایی از کلا سهای طولانی مدت و خسته کننده سایر موسسات زبان با کمک اساتید مجرب کارینو د رکوتناهترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت اموزشی به اهداف خود برسید

لازم به ذکر است موسسه ی زبان کارینو با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی در زمینه ی اموزش زبان های مختلف در سال ۹۸ جایزه ی بهترین موسسه ی زبان انگلیسی را از سوی استاد سلام دریافت کرد تا این افتخار هم به افتخارات قبلی موسسه زبان کارینو اضافه گردد و سندی باشد بر کیفیت اموزشی موسسه زبان کارینو ف در ادامه جهت اشنایی شما زبان اموزان گرامی به ارائه ی چند نمونه از روزمه ی مدرسین زبان انگلیسی برگزیده موسسه زبان کارینو به عنوان بهترین موسسه ی زبان انگلیسی میپردازیم ، همچنین شما زبان اموزان عزیز میتوانید با مراجعه به سایت Carinoli.ir بخش تدریس اساتید ویدیو هایی از تدریس اساتید مختلف را مشاهده نمایید.

 

۱-استاد  گمار مدرس زبان انگلیسی

▪مدرس زبان انگلیسی تخصصی در سطوح بین المللی
▪عضو انجمن دانشجویان زبان انگلیسی دانشگاه منچستر انگلستان
■ تنها مدرس آموزش فنون ساخت لهجه آمریکایی و بریتانیایی در تهران
■ مولف ۲۴ مقاله تخصصی در زمینه آموزش زبان انگلیسی
■ دانشجوی نخبه دانشگاه تهران
■ کسب IELTS 8.5 در آزمون سال ۲۰۱۸ دانشگاه کمبریج
■ متخصص در ترم های آمادگی آزمون های IELTS – TOEFL – TOEIC – TOLIMO – MSRT – PTE – FCE – CAE
■ اولین مبتکر آموزش غیر مستقیم در سطوح تخصصی
■ طراح پکیج های خاص آموزش زبان شخصی زاده شده:
۱. پکیج زبان سفر
۲. پکیج زبان فنی
۳. پکیج زبان پزشکی
۴. پکیج زبان حقوق
۵. پکیج زبان اقتصاد
۶. پکیج زبان رسمی
۷. پکیج زبان ادبی
۸. پکیج زبان رسانه
۹. پکیج زبان فیزیک
۱۰. پکیج زبان داروسازی
■ مدرس فنون روانشناسی و ذهنی آموزش زبان انگلیسی
■ برگزاری کلاس های آموزش فنون تدریس TTC
■ مدرس سیستم آموزش اکتسابی با موسیقی و فیلم
■ برگزاری بیش از ۱۷ سمینار تخصصی پژوهشی در زمینه آموزش زبان انگلیسی
■ مترجم بیش از ۵۷ اثر تخصصی و عمومی
■ مدرس فنون خاص داستان نویسی و نگارش تخصصی
■ مدرس مهارت های خاص سخنرانی، کنفرانس و سمینار
■ مدرس فنون مقاله نویسی در سطوح دانشگاهی و ISI
■ استاد برگزیده زبان و ادبیات انگلیسی در تهران در جشنواره استاد سلام
■ مدرس و متفکر روش های نوین تدریس زبان انگلیسی
■ مبتکر روش های خاص آموزش زبان به افراد دارای عقب ماندگی های ذهنی و اتیسم
■ محقق و پژوهشگر روش های آموزشی نوین تدریس نتیجه گرا
■ تنها متخصص زبان شناسی عمومی / زبان شناسی مقابله ای
■ برگزار کننده دوره های آموزش فنون ترجمه عمومی و تخصصی
■ برگزار کننده کلاس های آکادمیک آموزش، زبان شناسی و ترجمه در سطوح ارشد و دکتری

 

۲-استاد سراری مدرس زبان انگلیسی        

بیش از ۱۸ سال سابقه ی تدریس

مصاحبه کننده ی رسمی آیلتس

نویسنده بیش از ۱۴ عنوان در زمینه آیلتس و تستهای کمبریج

طراح رسمی تستهای   FCE/CAE/CPE

مدیریت آموزشی بیش از ۱۵ موسسه در تهران و کرج

مترجم رسمی شرکتهای نوین پرداز، سیماران، و صادرات شرق

مدیریت آموزشی دیپارتمان زبان مدارس انصار الرضا و نداالنبی

نویسنده کتاب   Teacher Training Course

برگزار کننده کلاس های تربیت معلم با جدیدترین روشهای تدریس خردسال و بزرگسال

ابداع سیستم انگلیسی در انگلیسی

برگزار کننده همایش های آیلتس و تافل

طراح کتاب های مختلف مورد تدریس در مدارس و موسسات مختلف

مشاور موسسات سپند ، آریانا

طراح و مشاور سیستم  X English

نویسنده کتاب های

Buzz Talk, IELTS Reading1, IELTS Reading 2, IELTS listening, IELTS Writing, Bite IELTS, Gulp IELTS, Chime, Final Goals, IELTS Speaking, Sima and FCE Primary Techniques

استفاده از روشهای نوین آموزش در جهت یادگیری عمیق، فراگیر و خلاقانه

 

۳-استاد شادی مدرس زبان انگلیسی

-اموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته
-دارای مدرک فوق لیسانس مترجمی زبان انگلیسی 
-برگزاری کلاس های بحث آزاد و مکالمه انگلیسی 
-رتبه ۴۶ کشوری کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی
-مدرس کلاس های تخصصی جهت آمادگی برای آزمون های IELTS-TOEFL 

روش کار:

مشکلی که بسیاری از زبان اموزان در موسسات زبان مختلف با ان مواجه میشوند این است که پس از طی کردن دوره های چندین و چند ساله زبان انگلیسی حتی قادر به صحبت کردن راجب یک موضوع هم نخواهند بود و همین امر متاسفانه سبب بی انگیزه شدن زبان اموزان از ادامه ی دوره های زبان و کاهش اعتماد به نفس و سرخوردگی زبان اموز میگردد که در موسسه زبان کارینو با توجه به سوابق درخشان اساتید برجسته و حاذق زبان انگلیسی زبان اموزان در مدت زمان کوتاهی حتی پس از برگزاری ۱۰ نیز قادر به صحبت کردن ابتدایی و روان خواهند بود و همین امر سبب ادامه ی دوره ها با شوق و انگیزه و بسیار پرکاربرد در تمامی زمینه های شغلی و.. میگردد

-تدریس ۴ مهارت زبان انگلیسی (speaking listening reading grammer) به صورت integrative به روش meaning-centered مفهوم محور و مکالمه ی پایه ای
-شروع مکالمه ساختاری پس از ۳ جلسه و شروع مکالمه ی خود محور تنها پس از ۱۰ جلسه ، برای مکالمه زبان اموز باید در ابتدا بداند که مفهوم کلی زبان انگلیسی به چه صورت بوده و نیاز به استفاده از ساختار های (prefabricated structures) دارد و پس از ۱۰ جلسه قادر خواهد بود به زبان خود (in their own words) مفهوم خود را به مخاطب انتقال دهد .
-۱۵ دقیقه ابتدای هر کلاس مختص مکالمه در مورد یک موضوع خاص از پیش تعیین شده می باشد تا زبان آموز در ابتدای هر جلسه پیشرفت خود را از جلسه ی قبل خود درک نماید و روش تدریس برگرفته از کتاب های شناخته شده و به روزترین و مفید در بازار و استراتژی های تدریس حاصل از تجربه با توجه به ویژگی های هر زبان اموز منحصرا تعیین خواهد شد.( humanastic method)

تفاوت مدرس کارینو:

-ازمهمترین تفاوت های اساتید زبان انگلیسی موسسه کارینو میتوان به تحصیلات دانشگاهی تمامی اساتید در زمینه ی آموزش زبان انگلیسی در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس اشاره کرد.
-آموزش زبان انگلیسی کاملا مکالمه محور و رهایی زابن آموزان از کلاس های بسیار طولانی مدت و خسته کننده ی سایر موسسات
-۳۰ دقیقه از کلاس Speaking 
-یک ساعت تدریس کتاب ها و جزوات (شامل reading listening vocab ) 
-۱۵ دقیقه اخر از زبان اموز خواسته میشود تا تمام مطالب آن جلسه را به زبان انگلیسی به صورت خلاصه تشریح نماید تا به این صورت ایرادات احتمالی زبان اموز رفع و مطالب در ذهن زبان اموز تثبیت و نهادینه شود.

-دوره های زبان انگلیسی ویژه تجار و بازرگانان (مکالمه و نوشتار)

-دوره های ترمیک (شامل کتاب اصلی ، CD ، و فیلم و موسیقی ، کتاب های جانبی و کمک آموزشی مانند کتاب های داستان ، لغت ، تورهای یک روزه آموزشی-تفریحی زبان انگلیسی و….)

-دوره های فشرده مکالمه از مبتدی تا پیشرفته تنها در ۵۰ جلسه ویژه زبان اموزانی که فرصت بسیار محدودی برای اموزش زبان انگلیسی دارند(elementary to advanced)

-دوره های صرفا مکالمه از مبتدی تا پیشرفته (توسط متد هایی که زبان اموزان پس از گذراندن دوره ی مذکور قادر خواهند بود بدون محدودیت و به راحتی راجب هر موضوعی صحبت کنند.

-لازم به ذکر است جهت مشاهده ی ویدیویی از تدریس استاد میتوانید به صفحه ی اصلی سایت بخش تدریس اساتید مراجعه فرمایید.

 

شعبه مرکز ی: فلکه ی اول تهرانپارس انتهای ۱۴۸ شرقی نرسیده به ۱۲۱ پلاک ۴ ساختمان کارینو

تلفن تماس: ۰۲۱۷۷۷۳۷۴۲۱ – ۰۲۱۷۷۷۳۷۴۲۸

شعبه بهشتی: تقاطع عباس اباد و شریعتی ، جنب مترو قدوسی پلاک ۵ ، موسسه زابن کارینو

تلفن تماس:  – ۰۲۱۸۸۵۳۸۲۰۱
 

شما عزیزان میتوانید همه روزه جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های موسسه تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط:
زبان آلمانی در شعبه بهشتی
چرا کارینو؟
افتتاحیه شعبه بهشتی
زبان ترکی استانبولی در شعبه بهشتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا