کارینو » بلاگ » سایر » لباسشویی آاگ AEG ساخت کجاست؟

لباسشویی آاگ AEG ساخت کجاست؟

یکی از برندهای معروف در بازار برای خرید ماشین لباسشویی، برند آاگ است. انواع ماشین لباسشویی آاگAEG  در طرح‌ها و با امکانات متنوعی طراحی و تولید می‌شوند که افراد با بودجه‌ها و نیازهای مختلف، می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند. اما چرا برند آاگ؟

به دلیل کیفیت بالای محصولات آ ا گ، معمولا زمان زیادی طول می‌کشد تا بخواهید دنبال تعمیر ماشین لباسشویی آاگ باشید. آاگ یکی از جدیدترین برندهای موجود در بخش لوازم‌خانگی است که در مدت کوتاهی توانسته توجه بازار مشتریان را به خود جلب کند. در ادامه قصد داریم به بررسی تاریخچه‌ی این برند و بررسی ماشین لباسشویی‌های آ ا گ بپردازیم. با ما همراه باشید.

 تاریخچه‌ی برند آاگ AEG

 برند آاگ یکی از غول‌های تولیدکننده لوازم‌خانگی است که به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین تولیدکننده‌های لوازم‌خانگی در دنیا به‌حساب می‌آید. در واقع این برند دارای قدمتی ۱۲۰ ساله است که در میان برندهای آلمانی می‌درخشد. بنیان‌گذار خستگی‌ناپذیر این شرکت به نام آاگ امیل راتناو در تمام سال‌های فعالیت خود به دنبال ایجاد یک نوآوری در فرایندهای صنعتی بوده است.

 در واقع این برند در سال ۱۸۸۳ به‌منظور گسترش اختراعات توماس ادیسون تاسیس شد. با گسترش خط تولید این محصولات و افزایش نیاز روز مردم آلمان، این برند محصولات جدیدتری را به بازار ارائه کرد. ماشین لباسشویی آاگ و دیگر لوازم‌خانگی این برند، امروزه جزو بهترین محصولات در حوزه لوازم‌خانگی هستند که طرف‌داران زیادی دارند.

 

ماشین لباسشویی برند آاگ AEG ساخت چه کشوری است؟

آاگ یک برند آلمانی بزرگ است که در سطح جهانی توانسته به اعتبار و شهرت خوبی دست پیدا کند، کیفیت قطعات سازنده ماشین لباسشویی برند آاگ بسیار بالاست و این ویژگی سبب شده این محصول طول عمر بالایی داشته باشد. این برند بزرگ در کشورهای مختلف دنیا دارای کارخانه‌های متعددی است.به همین دلیل ممکن است که این سوال برای شما ایجاد شود، آیا موتور ماشین لباسشویی آاگ AEG درون کشور آلمان تولید می‌شود و یا خیر؟

 در پاسخ به این سوال باید بیان کنیم که موتور به‌کاررفته در ساخت ماشین لباسشویی توسط این برند یک موتور اینورتر هوشمند است که کارایی زیادی داشته و توسط خود کشور آلمان تولید می‌شود. البته مونتاژ این محصول درون کشور لهستان صورت می‌گیرد.

ماشین لباسشویی برند آاگ
ماشین لباسشویی برند آاگ

 فروش ماشین لباسشویی آاگ AEG  در ایران

 کمپانی آاگ محصولات خود را به کشورهای مختلفی از جهان صادر می‌کند تا از این طریق افراد زیادی بتوانند از این برند باکیفیت، و درعین‌حال لوکس، در بخش لوازم‌خانگی خود استفاده کنند. ایران هم جزو یکی از کشورهایی است که انواع محصولات لوازم‌خانگی این برند، من جمله ماشین لباسشویی آاگ، به آن وارد شده و مردم می‌توانند آن را با خیال راحت خریداری کنند.

 اگر شما قصد خرید ماشین لباسشویی از برند آاگ را دارید، یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها انتخاب یک نمایندگی مطمئن برند آاگ است؛ زیرا با این کار شما علاوه بر خرید یک محصول باکیفیت و مطمئن می‌توانید از خدمات پس از فروش این برند نیز بهره‌مند شوید.

 

 ماشین لباسشویی آاگ AEG  چه امکاناتی دارد؟

 قبل از خرید لباسشویی آاگ بهتر است بدانید که این محصول کاربردی چه امکاناتی دارد. این برند با تکیه‌بر دانش روز دنیا و متخصصین خود، نوآوری‌های زیادی در محصولات داشته است. برخی از این نوآوری‌ها و امکانات در ماشین لباسشویی آاگ به شرح زیر است:

  • دارای برنامه‌های شست‌وشوی متعدد که امکان شست‌وشوی سریع و یا شست‌وشو با تاخیر را برای استفاده‌کنندگان خود فراهم می‌کند.
  • این ماشین لباسشویی دارای امکاناتی مانند خشک‌کن و فناوری بخار است. این فناوری را می‌توانید در مرحله‌ی آخر شست‌وشو اعمال کنید تا از این طریق از چروک شدن لباس‌ها جلوگیری کنید.
  • بهره‌مندی از موتور اینورتر درون این ماشین موجب کاهش صدا و لرزش آن می‌شود. این موتور با تولید صدا تا ۴۷ دسی‌بل می‌تواند تقریباً عملکردی بدون صدا داشته باشد.
  • ماشین لباسشویی آاگ دارای طراحی ظاهری زیبا و مینیمالیستی است که می‌تواند به‌خوبی با محیط هر آشپزخانه‌ی هماهنگ شود.
  • این ماشین لباسشویی‌ها دارای ورودی‌های جداگانه برای ورودی آب سرد و آب گرم هستند.
  • لباسشویی آاگ دارای فناوری plus steam است. این فناوری هنگام شست‌وشوی لباس‌ها، به بافت لک لباس و پتوها نفوذ می‌کند و آن را به خوبی تمیز می‌کند.
  • این لباسشویی دارای قدرت ۱۴۰۰ دور در دقیقه است.
  • همچنین لباسشویی برند آاگ دارای قابلیت اتصال Wi-Fi است. شما با این ویژگی می‌توانید تنظیمات کامل ماشین را درون‌گوشی خود مشاهده کنید و به آن متصل شوید.
  • لباسشویی آاگ با ظرفیت ۱۰ کیلو می‌تواند یک گزینه مناسب برای خانواده‌های پر جمعیت باشد. در ظرفیت ۱۰ کیلویی این ماشین شما می‌توانید به‌راحتی پتوها و ملحفه‌های خود را بشویید.

 

 گارانتی و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی آاگ AEG

خدمات پس از فروش خوبی که این برند در کشورهای مختلف جهان ارائه می‌دهد، سبب شده که محصولات آاگ فروش بالایی داشته باشند. وجود مراکز معتبر برای ارائه خدمات پس از فروش هنگام خرید وسایل برقی مانند ماشین لباسشویی، یخچال و … منجر به راحتی خیال خریداران می‌شود و به همین دلیل، بهتر است برای خرید لباسشویی آاگ سعی کنید آن را از فروشندگان معتبری خریداری کنید که بهترین خدمات پس‌ازفروش را ارائه می‌دهند.

فروش ماشین لباسشویی آاگ

جمع‌بندی

اگر به دنبال خرید ماشین لباسشویی هستید، بدون شک لباسشویی آاگ AEG را انتخاب کنید. برند آاگ یکی از معروف‌ترین برندهای تولیدکننده لوازم‌خانگی در دنیاست که در سال ۱۸۸۳ در کشور آلمان تاسیس شد. امروزه آاگ در کشورهای مختلف جهان شعبه‌های متعددی دارد و به یکی از محبوب‌ترین برند‌های دنیا تبدیل شده است.

اگرچه قیمت لباسشویی آاگ بالاتر از اغلب برندهای بازار است، اما کیفیت بالای این محصولات باعث شده تا بیشتر خریداران، آن را به برند‌های دیگر ترجیح دهند. امیدواریم که پس از خواندن این مقاله به خوبی با ویژگی‌های این ماشین لباسشویی آشنا شده باشید و مطالب این مقاله برایتان مفید بوده باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا