کارینو » آموزش زبان انگلیسی » آموزش زبان انگلیسی با سریال » آموزش زبان انگلیسی با قسمت ۴ فصل ۴ سریال Game of Thrones

آموزش زبان انگلیسی با قسمت ۴ فصل ۴ سریال Game of Thrones

زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین زبان‌های جهان است که در حال حاضر به عنوان زبان بین‌المللی و مورد استفاده در مختلف حوزه‌های علمی، اقتصادی و فرهنگی شناخته می‌شود. آموزش این زبان اهمیت بسیاری دارد و راه‌های متعددی برای یادگیری آن وجود دارد. یکی از روش‌های جالب و موثر برای آموزش زبان انگلیسی، استفاده از متنوع‌ترین منابع فرهنگی می‌باشد. در این مقاله، قصد داریم به بررسی یکی از سریال‌های محبوب و پرطرفدار جهان بپردازیم و نحوه استفاده از فصل ۴، قسمت ۴ سریال “Game of Thrones” به عنوان یک ابزار آموزشی جذاب برای یادگیری زبان انگلیسی را مورد بررسی قرار دهیم.

📺 پیشنهاد مطالعه: آموزش زبان انگلیسی با سریال Game of Thrones

نکات گرامی و آموزشی موجود در این قسمت از سریال Game of Thrones

۱. “Never forget, a lion pays no mind to the opinions of sheep

   – نکته‌های گرامری: استفاده از عبارت “Never forget” به معنای “هرگز فراموش نکن”، استفاده از حروف ربط “a” و “no”، استفاده از فعل “pays” به معنای “توجه کردن”، استفاده از اصطلاح “pays no mind to” به معنای “توجهی به نظرات نداشتن”.

۲. “In the game of thrones, victory and death are the only outcomes

   – نکته‌های گرامری: استفاده از عبارت “In the game of thrones” به معنای “در بازی تاج و تخت”، استفاده از حروف ربط “and” و “the”، استفاده از فعل “are” به معنای “هستند”، استفاده از عبارت “the only outcomes” به معنای “تنها نتایج”.

۳. “For some, chaos is a ladder, not a pit

   – نکته‌های گرامری: استفاده از حروف ربط “For” و “not”، استفاده از فعل “is” به معنای “است”، استفاده از اصطلاح “chaos is a ladder” به معنای “بی‌نظمی پلی است”.

۴. “Love can drive a person to do unthinkable things

   – نکته‌های گرامری: استفاده از فعل Modal “can” به معنای “توانستن”، استفاده از فعل “drive” به معنای “سوق دادن”، استفاده از حروف ربط “to” و “to”، استفاده از صفت “unthinkable” به معنای “غیر قابل تصور”.

۵. “Beware the dark night, for it is full of terrors

   – نکته‌های گرامری: استفاده از فعل “Beware” به معنای “مراقب باش”، استفاده از حروف ربط “the” و “for”، استفاده از اصطلاح “it is full of terrors” به معنای “پر از وحشت‌ها است”.

۶. “All men must face the inevitability of death, for Valar Morghulis

   – نکته‌های گرامری: استفاده از فعل Modal “must” به معنای “باید”، استفاده از حروف ربط “of” و “for”، استفاده از اصطلاح “the inevitability of death” به معنای “پیش‌پایانی مرگ”.

۷. “A nameless girl walks the path of mystery

   – نکته‌های گرامری: استفاده از حروف نشانه “A” و “the”، استفاده از فعل “walks” به معنای “پیش رفتن”، استفاده از اصطلاح “the path of mystery” به معنای “راه رازآلود”.

۸. “A solemn oath to guard and protect in the darkness and on the walls

   – نکته‌های گرامری: استفاده از حروف نشانه “A” و “to”، استفاده از فعل “guard and protect” به معنای “نگهداری و حفاظت کردن”، استفاده از حروف ربط “in” و “and”، استفاده از اصطلاح “in the darkness and on the walls” به معنای “در تاریکی و روی دیوارها”.

۹. “The enigmatic truth that Jon Snow knows nothing

   – نکته‌های گرامری: استفاده از حروف نشانه “The” و “that”، استفاده از صفت “enigmatic” به معنای “رمزآلود”، استفاده از اسم “Jon Snow” به معنای نام شخصیت، استفاده از فعل “knows” به معنای “می‌داند”، استفاده از اصطلاح “knows nothing” به معنای “چیزی نمی‌داند”.

۱۰. “The North keeps a meticulous record of every wrongdoing

   – نکته‌های گرامری: استفاده از حروف نشانه “The” و “of”، استفاده از اسم “The North” به معنای شمال، استفاده از فعل “keeps” به معنای “نگهداری کردن”، استفاده از اصطلاح “a meticulous record of every wrongdoing” به معنای “یک سوابق دقیق از هر اشتباه”.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا